تارتار: اين رسم تيم‌داري نيست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 2294
بازدید کل : 60155
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

مهدي تارتار در گفت و گو با فارس در مورد شايعه اعتصاب بازيکنان تيم گهر به دليل نقد نشدن چک‌هايشان، اظهار داشت: موعد چک برخي از بازيکنان تيم ما روز گذشته بود که متاسفانه اين چک‌ها نقد نشد و به همين دليل بازيکنان نمي‌خواستند تمرين کنند. اما حيدرپور مسئول اجرايي باشگاه با آنها جلسه گذاشت و صحبت کرد و در نهايت بازيکنان به حرمت مردم دورود قبول کردند فرصت 10 روزه‌اي به باشگاه براي نقد شدن چک‌هايشان بدهند و به اين ترتيب بازيکنان منتظرند تا 20 شهريور چک‌هاي آنها پول شود. 

وي ادامه داد: حدود يکماه قبل و قبل از هفته سوم ليگ برتر نيز بازيکنان بازهم قصد نداشتند به دليل پرداخت نشدن پول‌هايشان تمرين کنند که بازهم حيدرپور وساطت کرد و با پولي که قرض گرفت چک برخي از بازيکنان در آن مقطع نقد شد. 

سرمربي گهر زاگرس با اشاره به شرايط بد مالي باشگاه، عنوان کرد: به دليل اينکه پولي نداشتيم نتوانستيم اردوي داخلي و خارجي برگزار کنيم در حالي که اين تعطيلات بهترين فرصت براي تيم گهر بود تا بتواند خود را براي ادامه مسابقات ليگ آماده کند. تيم راه آهن هم مثل ما دير تمريناتش را شروع کرد ولي اين تيم اکنون اردو زده است اما ما فقط صبح و عصر در کرج تمرين مي‌کنيم. بعد از تمرين صبح بازيکنان به خانه‌هايشان مي‌روند و عصر دوباره سرتمرين برمي‌گردند و وقت آنها در ترافيک تلف مي‌شود. فقط چند بازيکن شهرستاني در هتل هستند. 

وي افزود: ما در هفته هفتم اين همه مشکل داريم و نمي‌دانم در ادامه ليگ چه خواهد شد زيرا بازيکنان و مربي هم تا يک جايي تحمل مي‌کنند و اميدوارم شرايط به گونه‌اي نشود که مجبور به قطع همکاري با باشگاه گهر شويم. اين راه و رسم تيم‌داري نيست. بايد فکري اساسي براي باشگاه بشود.

 




:: بازدید از این مطلب : 2420
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
ahmadreza در تاریخ : 1391/6/14/2 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com